Технічна інформація
Меблеві деталі, що виготовляються компанією EVLAR DECOR, виготовляються на підставі заповнення бланку замовлення та оплати рахунку.
Оформлення замовлення
Усі замовлення запускаються у виробництво на спеціальних бланках компанії.
Для попереднього прорахунку досить просто надіслати розміри та креслення менеджеру в будь-якому вигляді та будь-яким зручним для Вас способом.
У замовленні вказуються габаритні розміри деталей, тобто, ті, що вже включають крайку, профіль та/або ручку-профіль.
ВАЖЛИВО! Допустимі відхилення товщини виробів від заявлених параметрів +/- 1 мм.
Напрямок текстури пластику початково розташовується вздовж ВИСОТИ (першого розміру в бланку).
Початково деталі на кресленні з присадкою під петлі зображаються З ОБЛИЧЧЯ, петлі при цьому будуть із тильної сторони деталі.
Обмеження за габаритами прямих виробів МДФ з накаткою HPL
Максимальний розмір деталі для крайкування та обрамлення у алюмінієвий профіль 2780 мм*1280 мм.
Мінімальний розмір деталей для крайкування ПУР клеєм 70 мм.
Мінімальний розмір деталей для обрамлення у алюмінієвий профіль 50 мм.
Допустимі відхилення габаритів виробів
Граничні відхилення лінійних розмірів встановлені по «середньому» класу точності, відповідному 13 квалітету ГОСТ 6449.1 «Вироби з деревини і деревинних матеріалів». Поля допусків для лінійних розмірів та посадки, складають:
Інтервали розмірів, мм |
Граничні відхилення, мм |
Від 30 до 500 |
+/-1,6 |
Від 500 до 1000 |
+/-1,6 |
Від 1000 до 2200 |
+/-2,8 |
Допустиме вигинання глухого фасаду, відповідно до п. 5.2.3 ГОСТ 16371-2014 «Меблі. Загальні технічні вимоги», не повинне перевищувати:
- для деталей довжиною та шириною понад 300 мм і менше 600 мм - 0,4 мм;
- довжиною понад 600 мм, шириною менше ніж 600 мм — 2,0 мм;
- довжиною та шириною понад 600 мм -3,5 мм.
Чим товща основа фасаду, тим менша можливість утворення прогину.
Для мінімізації ризиків рекомендуємо замовляти вироби завтовшки від 19 мм та застосовувати компенсаційний пластик на зворотній стороні при розмірі деталі більш ніж 900 мм .
Рекомендації для усунення проблеми згинання виробів:
- установка врізного чи накладного випрямляча;
- збільшення кількості петель;
- зменшення габаритного розміру деталі.
Претензії щодо якості продукції
Прийом продукції за якістю відбувається на підставі ГОСТ 16371-2014.
Виробничими дефектами вважаються оптичні чи механічні відхилення, якщо їх добре видно неозброєним оком.
Перевірка якості меблевих фасадів проводиться в наступних умовах:
- у приміщенні з денним освітленням;
- з відстані до оглядових фасадів 60 см і з кутом нахилу фасаду до осі погляду перевіряючого 70 ° -90 °;
- час огляду одного виробу 10 секунд.
При перевірці якості зовнішнього вигляду виробів, а також при встановленні необхідно дотримуватись наступних рекомендацій:
- не розкривати упаковки, використовуючи гострі різальні інструменти;
- не витягувати виріб, упаковку, що знаходяться всередині стопки зі стопки.
При виявленні виробничих дефектів, Замовник повинен у період 14 днів, після отримання замовлення, звернутися з рекламацією до Виробника. Після зазначеного терміну Виробник рекламації не приймає.
Загальні допустимі відхилення:
На лицьовій, торцевій і зворотній поверхні виробів МДФ з накаткою HPL допускаються будь-які відхилення не помітні при оцінці в нормальних умовах:
- шагрень з відхиленням від площини не більше 0,05 мм (ледве помітна при оцінці в нормальних умовах);
- вм’ятини діаметром не більше 2 мм, глибиною не більше 0,3 мм;
- дрібні подряпини, довжиною до 10 мм, не більше 1шт на виробі ;
- волокна, ворсини, риски дрібні, довжиною до 10мм, не більше 1шт на виробі;
- плями (точки) розміром до 1 мм, не більше 1шт на виробі до 0,3 м2;
- кратери, бульбашки розміром до 1 мм, не більше 1шт на виробі до 0,3 м2;
На лицьовій поверхні допускаються одночасно не більше трьох різних нормованих відхилень, що не псують зовнішній вигляд виробу.
Загальні неприпустимі відхилення (дефекти)
- тріщини на лицьовій, торцевій і зворотній поверхні;
- чужорідні включення на лицьовій поверхні;
- відшарування пластику, крайки;
- невідповідність товщини фасаду ширині алюмінієвого профілю;
- збільшений клейовий шов;
- порожнечі під кромкою;
- наявність відчутного "зачепу" в місці стику кромки і пластика;
- яскраво виражена "хвиля" по ребру крайки;
- сколи, щербини, зрізи пластика, забоїни, вм'ятини на пластиці, на кромці і на алюмінієвому профілі, у тому числі і множинні мікровм'ятини на пластиці, що з’явились після опресовування під захисною плівкою із-за пилу;
- невідповідність колірного відтінку пластикового покриття колірному відтінку зразка.
Правила експлуатації виробів з HPL покриттям
Меблеві фасади, вироби, тощо, встановлюються для експлуатації в закритих приміщеннях, не схильних до перепадів температур і відносної вологості повітря до 80%.
Рекомендована температура навколишнього середовища для використання виробів від +10 °C до + 35 °C.
Зберігати готову продукцію рекомендується в горизонтальному положенні.
Знімати захисну плівку (при наявності такої) потрібно тільки після остаточної установки меблів.
Не допускається:
- піддавати вироби механічній дії (контакт з гострими предметами, тертя, зіткнення);
- піддавати меблеві фасади впливу високих температур (вище +70° С);
- охолодження фасадів нижче - 15°C;
- тривала дія вологи. Це може привести до вигинання (викривленню) фасадів або розбухання плити МДФ.
Гарантії компанії-виробника:
Виробник гарантує відповідність своїх виробів вище викладеним характеристикам при дотриманні умов їх транспортування, зберігання, складання і
експлуатації.
Виробник гарантує застосування високоякісних матеріалів і суворе дотримання технологічного процесу виробництва.
Гарантійний термін експлуатації - 12 місяців з моменту отримання Замовником виробів.
У гарантійне обслуговування входить усунення недоліків на виробах (деталях), що виникли з вини Виробника, або заміна фасадів (деталей) з виявленим виробничим браком.
Заміна (переробка) Замовникові невідповідних виробів здійснюється з обов'язковим наданням Виробникові фасадів (деталей) з недоліками. Забраковані вироби повертаються в належній упаковці для транспортування. У разі порушення цих вимог, вартість браку стягується із Замовника.
Гарантія не поширюється:
- на вироби, що були пошкоджені Замовником або третьою особою : при навантажувально-розвантажувальних роботах, транспортуванні, зберіганні, монтажі (фасади з механічними ушкодженнями і ушкодженнями із-за намокання), при використанні не за призначенням, наприклад при експлуатації у вуличних умовах, розпилюванні;
- у випадках реставрації фасадів силами Замовника або не уповноваженою на це особою;
- у випадках порушення правил експлуатації;
- у випадках псування виробу під впливом обставин непереборної сили (стихійні лиха, пожежі, тощо).